דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקליטן לחתונה איך בוחרים? 

מאת    [ 15/01/2012 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 2075 פעמים ]

אז..  איך בוחרים די ג'יי לחתונה??

מאת: גיא פדרמן

אחת השאלות הנפוצות של זוגות מתחתנים היא איך לבחור תקליטן לחתונה.

כשרוצים לדעת אם האוכל טעים, יש טעימות שיתנו כיוון מאד מדוייק. כשרוצים לבחור צלם, הצלמים יוכלו להציג לראווה את הסגנון הבלעדי שלהם. אבל די ג'יי? איך נדע שבזמן אמת הדי ג'יי ישים את המוסיקה הטובה שביקשנו ויקפיץ את הרחבה עד לשעות הקטנות של הלילה?

בשורה התחתונה, כדי לדעת אם האדם מולו אתם יושבים בפגישה ראוי לאייש את עמדת הדי ג'יי ביום החתונה שלכם, צריכים להתקיים מספר תנאים בסיסיים:

התאמה אישית:

סגנון הוא עניין אישי. חכם סיני (או שבכלל אירופאי) אמר פעם ש "על טעם וריח אין מה להתווכח". אם אתם מחפשים די ג'יי שיתן למוסיקה לדבר ופגשתם די ג'יי שמספר לכם שהוא גם זמר, אתם פשוט לא מתאימים. אם אתם מחפשים קו עדין והדי ג'יי מספר על פלזמות, רקדניות ובמה מסתובבת...  זה פשוט לא זה.

בחברות מוסיקה מקצועיות ונחשבות ממעטים להשתמש במילים – "חובה" ו – "אסור". הגישה מאד ברורה: בואו ניקח את הרצונות של הזוג ונתאים אותם גם לקהל בחתונה.  לא חובה שיושמע שיר של שרית חדד, לא חובה שיהיה סלואו וכו'.  כשמדובר בהתאמה אישית, חפשו די ג'יי שמצליח להבין ב א מ ת מה אתם מחפשים ולהגשים את הפנטזיות המוסיקליות שלכם ולא די ג'יי שמקובע ומנסה לכפות עליכם דברים שהם, לדעתו, הכרחיים.

יעוץ מוסיקלי:

כלה שפגשה אותי לאחרונה פתחה את הפגישה ואמרה: "הדי ג'יי בחתונה שלי צריך להיות סופרמן". היא התכוונה לכך שיש בחתונה שלה קהל כל כך מגוון, שיהיה כביכול קשה לחבר בין חלקיו השונים. אם חושבים על זה לעומק, אנחנו באמת מנסים להיות קצת סופרמנים.  אבל קצת.

די ג'יי טוב צריך להרקיד את הדודה שמחכה לשיר של אלביס, דודה אחרת שרוצה משה פרץ, החברה הכי טובה של הכלה שרוקדת סלסה והחבר הקלאבר של החתן. די ג'יי הוא בעצם סוג של פסיכולוג מוסיקלי, ועליו להבין אתכם, להכווין אתכם, לייעץ ולתת את הטיפים הכי טובים, כדי שהפסקול של החתונה יהיה לטעמכם ובמקביל, הרחבה תהיה גועשת ושמחה. אם תבחרו בדי ג'יי, שמשך שנים פגש והרקיד את כל סוגי הקהל, טיפים ועצות שלו יוכלו לתרום להצלחה מטורפת של חתונתכם.  יעוץ מוסיקלי נע מהמלצות לשירי כניסה לחופה ועד להמלצה באילו שולחנות כדאי למקם קהל מבוגר יותר.  זוגות רבים ממקמים את הקהל המבוגר רחוק מהרחבה, ליד קירות או חלונות, ובכך עושים טעות חמורה.  נשמח לפרט ולתת עוד פרטים בפגישה בסטודיו שלנו.

איכפתיות, מחוייבות, מקצועיות:

הדי ג'יי בחתונה שלכם צריך להבין שאין שידור חוזר ואין חזרות גנרליות. ביום החתונה שלכם, הוא צריך לתת את כל כולו כדי שהחתונה תמריא לשמיים. חשוב לשאול על גיבויים, למשל. לוודא כי כל די ג'יי יוצא לחתונה מלווה באיש טכני, שנמצא באולם או בגן לאורך כל הערב.

כל גיבוי טכני ( אוזניות נוספות, למשל) נמצא איתנו בזמינות מיידית.  גיבוי אנושי הוא לא פחות חשוב. כיום ישנן חברות מוסיקה המונות עשרה די ג'יים. אתם יכולים לבחור די ג'יי ספציפי, ובכל זאת, אם קרה משהו קיצוני, בכל יום נתון מעמידים די ג'יי גיבוי מתוך החברה.

תשאלו את הדי ג'יי מולו אתם יושבים אם יש לו הגבלת שעות. וכדי להיות בטוחים שהוא באמת יהיה איתכם עד לשעות הקטנות, תעשו בירור בקרב חברים. אין כמו לשמוע חוות דעת מזוגות אחרים!

בעניין זה אי אפשר שלא להתייחס לאינטרנט. בשנים האחרונות, זוגות רבים עושים סינון ראשוני בעקבות חוות דעת באינטרנט. מובן, שצריך להתייחס לחוות דעת כאלה בעירבון מוגבל, אבל אם יש עשרות חוות דעת על די ג'יי מסויים, אפשר לעשות מכנה משותף וכך לקבל תמונה כללית טובה.

אל תעשו הקלות לדי ג'יי שלכם. תבדקו שהוא באמת יהיה איתכם עד לשעות הקטנות מבלי לשים "שירי לכת".   בפגישות המקדימות לחתונה,  רצוי לעשות תיאום ציפיות לגבי כל שלבי החתונה, כולל החלקים המסיבתיים יותר. יש לכם פנטזיה מוסיקלית?  תנו לדי ג'יי להתאמץ כדי להגשים אותה.

די ג'יי זה מקצוע מדהים וזו גם דרך חיים. אני לא רוצה לכתוב מגילות אז הפעם לא דיברתי על מיקסים חלקים, עריכה מוזיקלית, בנייה מוזיקלית נכונה, תיזמונים נכונים...  דברים שלגביהם אנחנו מרחיבים בפגישות.

כבר עשר שנים אני תקליטן בחתונות ומבין כי האינטרנט הוא כלי אשר מאפשר לזוגות להיות מעורבים בבחירת המוסיקה לחתונה כדוגמת ה די ג'יי בוקס , שמאפשר לזוג לבחור שירים לחתונה (אפליקציה ייחודית) ולבנות את הפלייליסט הנכון עבור החתונה שלכם הכי חשוב:  מזל טוב!!

 

 

נכתב על ידי גיא פדרמן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב